niedziela, 4 grudnia 2016

Diabelski Młyn

Czy warto iść ? 

 Horror pt. "Diabelski Młyn" powstał w Holandii, trwa on 1h 25min. 
Ja nie jestem fanką horrorów a wręcz przeciwnie wolę komedię, lecz poszłam na ten film z powodu że nic lepszego w kinie nie było a mój chłopak bardzo lubi takie filmy. Po przeczytaniu wiele recenzji i opinii że film jest słaby myślałam, że nie będzie taki straszny. W sumie to prawda więcej było flaków i krwi niż takich strasznych momentów ale w niektórych także można było się przestraszyć. Interesujące było rozegranie tego jak na Holendrów. Nie wiedziałam jak to się potoczy i końcówka mnie zaskoczyła lecz ja nie chce spoilerować filmu. Film oceniam na 8/10 i uważam że jak ktoś nie jest ogromnym fanem tego gatunku to się spodoba a jak ktoś kocha Horrory to niestety nie spełni jego oczekiwań. 
Miłego dnia
PerpetratorXX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz