czwartek, 1 grudnia 2016

Pierwszy dzień na blogu :D


Witajcie kochani! 


Dziś nadszedł dla mnie naprawdę ważny dzień ! Piszę dla was pierwszego "normalnego" bloga !! ❤
Pierwsze moje wrażenie ? Poczułam ogromną radość i satysfakcję z tego co robię. Coraz bardziej podoba mi się pisanie dla was. Bo oczywiście już kilka razy pisałam "na brudno" i coś nie pasowało lub nie wychodziła ale nieważne :D  Jak na razie będą to krótkie wpisy typu co się dzisiaj u mnie działo itp... czekam również na wsze propozycję może chcielibyście poruszać jakieś tematy otwarcie wszystko przyjmuję. 
Jak planuję wstawianie blogów ? Otóż iż nie mam łatwej i przyjemnej szkoły muszę dużo się uczyć lecz postaram się odzywać do was codziennie. 
Na tą chwilę kończę tego "wprowadzającego" bloga oraz zapraszam do zapoznania się z wpisem "o mnie"

Buziaki ❤
PerpetratorXX 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz