piątek, 6 stycznia 2017

Coś na zimowe pogody

Witajcie kochani !

 W dzisiejszym poście chciałabym wam opisać moje sposoby na ochronę skóry podczas mroźnych zimowych dni.
Zacznijmy może od mojej pielęgnacji skóry. A więc od pewnego czasu używam pielęgnującego balsamu do ciała z serii TRIPLE HELIX FORMULA z firmy SOUVRE jest to kolagen naturalny.

Balsam do ciała jest polecany do intensywnej pielęgnacji wszystkich typów skóry, a;e szczególnie do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej. Dzięki zawartości natywnego kolagenu wzmacnia i regeneruje jej strukturę. Ponadto zawarte w balsamie składniki aktywne, takie jak masło shea, skwalan, olej ze słodkich migdałów oraz kwasu hialuronowy doskonale odżywiają, rewitalizują i wygładzają naskórek. Balsam tworzy na skórze  film ochronny i poprawia jej ogólny wygląd.
Co gwarantuje producent ?
* wzmocnienie i regenerację struktury skóry,
* doskonałe nawilżenie
* czyni skórę gładszą, bardziej elastyczną i wyglądającą młodziej,
* poprawia ogólny wygląd skóry.
Jaki się go używa ?
Nakładamy niewielką ilość produktu po czym delikatnie wmasowujemy w skórę okrężnymi ruchami aż do całkowitego wchłonięcia. Dla uzyskania optymalnych efektów zaleca się stosowanie 2 razy dziennie- ramo i wieczorem. Można go używać do pielęgnacji całego ciała, lecz ja używam tylko na twarz, ponieważ mam problemy z suchą skórą :/ (stosuje na noc). Rzeczywiście gwarancje producenta się spełniają? czy jak to inaczej nazwać :D i co zauważyłam że jak go stosuje to moje niedoskonałości poznikały i pojawia się ich coraz mniej. Lecz dla osób z cerą trądzikową SOUVRE ma do zaoferowania inne produkty. Balsam ten poprawił wygląd mojej skórze i nie muszę już nakładać jakieś ilości podkładu i pudru :) Nawet dzisiaj jak wyszłam w pogodę gdzie mamy -11 stopni to cały czas miałam nawilżoną twarz i żadnej suchej skórki! Ten produkt można również używać pod makijaż a więc produkt ten oceniam na 10 ptk. :D

I moje dwa ostatnie produkty na zimowe pogody, które się u mnie rewelacyjnie sprawdzają to pomadka i balsam do ust z NIVEA. Balsam to NIVEA LIP BUTTER o zapachu malinowym oraz pomadka NIVEA Hydro Care oba produkty są świetne, używam ich na zmianę i oba spełniają swoją rolę. Świetnie nawilżają moje usta i są niezastąpione. One również dostają ode mnie 10 ptk. :D

To wszystko jak na razie z mojej pielęgnacji zimowej. Do zobaczenia w następnym poście ! ;*
Trzymajcie się ciepło ;*
Buziaki ;*
PerpetratorXX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz