czwartek, 2 lutego 2017

Paczka od Ladymakeup

Paczka od Ladymakeup !!


Hejka kochani ! Jak tam wam mija tydzień ? Może macie ferie a może już po ? No ja już niestety po feriach :/ No ale nie mowa tu o tym :D 
Dzisiaj przyszła mi paczka ze strony internetowej ladymakeup.pl 
jest to świetna strona, bardzo duży wybór, każdy coś znajdzie dla siebie w bardzo przystępnych cenach na pewno taniej niż w Rossmannie czy naturze.  
Długo szukałam odpowiednich dla mnie kosmetyków chodziłam bo drogeriach szukając dobrego odcienia i czy będą mi pasowały. 
Ale już mam moją paczkę. Gdy na nią czekałam nie mogłam usiedzieć w miejscu a jak przyszła to byłam strasznie podekscytowana ! Dziwne lub nie to pierwszy raz zamawiałam kosmetyki przez internet :D Zawsze jakoś miałam wrażenie, że może przyjść coś innego niż to co zamawiałam i nie chciało mi się bawić z odsyłaniem itp... no ale nie ważne :D 

Co było w paczce ? 

Wybrałam najbardziej potrzebne mi kosmetyki (nie wiem jak inni ale ja zawsze mam tak, że wszystko kończy mi się w jednym czasie)
No to tak, zamówiłam ogólnie 10 rzeczy i poklei:
*Pędzle z HAKURO 
*podkład z RREVLON'U
*pomadę do brwi FREEDOM
*korektor z CATRICE
*paletkę cieni z I ♡ Makeup


Czas na opis :D 

pędzle z HAKURO:

Pędzel H76 wykonany został z wysokiej jakości naturalnego, tlenionego włosia kozy. Idealnie sprawdzi się do nakładania cieni na powiekę.
koszt ok.18 zł.





Pędzel H85 wykonany został z wysokiej jakości włosia syntetycznego. Ze względu na swój kształt stanowi idealne narzędzie do podkreślania brwi. Pozwoli precyzyjnie zakreślić łuk brwiowy a nawet narysować kreskę cieniem, linerem w żelu.
koszt ok. 14 zł.

Pędzel H79 wykonany został z wysokiej jakości naturalnego, tlenionego włosia kozy.Umożliwi roztarcie cieni, jak i aplikację produktów w załamaniu czy też od zewnętrznej strony oka. Sprawdzi się również w precyzyjnym cieniowaniu i łączeniu kolorów.
koszt ok. 19 zł.


Pędzel H77 wykonany został z wysokiej jakości naturalnego włosia kozy. Stanowi niezastąpione narzędzie do wykonywania makijażu oka. Idealnie umożliwi roztarcie cieni, jak i aplikację cieni w załamaniu czy też od zewnętrznej strony oka.
koszt ok.19 zł.


Pędzel H70 wykonany został z naturalnego włosia pony (kucyk). Idealnie i sprawnie umożliwi aplikację cieni na całej powiece oraz w rozświetlaniu wewnętrznego kącika oka.
koszt ok.17 zł.



Pędzel H80 wykonany został z wysokiej jakości naturalnego włosia kozy.. Idealnie umożliwi podkreślenie dolnej powieki, jak iaplikację cieni w załamaniu czy też od zewnętrznej strony oka. Sprawdzi się również w precyzyjnym rozcieraniu cieni.
koszt ok. 19 zł.


Podkład REVLON


Revlon podkład ColorStay cera normalna/sucha.

Posiadam w odcieniu/numerze 180.
Jak na czas zimy jest idealny nie podkreśla moich suchych skórek. Idealnie wtapia się w skórę nie pozostawiając efektu maski.
Jestem bardzo zadowolona z produktu :) 
koszt ok. 35 zł. 









Catrice - LIQUID CAMOUFLAGE HIGH COVERAGE CONCEALER - Korektor w płynie. 020- LIGHT BEIGE.

Korektor bardzo dobrze kryje oraz stanowi idealną bazę pod cienie. 
Kolor bardzo ładnie wtapia się w skórę. 
koszt ok. 15 zł.



Królowa w mojej kosmetyczce*-*
I ♡ Makeup - Black Velvet - Paleta 16 cieni do powiek.
Paletka posiada przepiękne uniwersalne kolory ma również dobrą pigmentacje. 
Jak na taką cenę paletka jest rewelacyjna. :)
koszt ok. 40 zł.


Pomada do brwi z firmy FREEDOM- EYEBROW POMADE. Posiadam w odcieniu BLONDE. Polacam w 100% jest świetna, ma wspaniałą pigmentację, cudowny efekt a co najważniejsze naturalny. Zdecydowanie jest najlepszym produktem do brwi jaki kiedykolwiek miałam :)
koszt ok. 25 zł.




To już wszystkie zamówione przeze mnie kosmetyki. Może któraś z was korzystała z nich bądź używa innych ? Możecie się tym podzielić :) A może komuś to pomoże w wyborze na prezent np. na urodzinki lub zbliżające się walentynki ? Kto wie, kto wie ... :) 
I przepraszam za jakość zdjęć :/

Do zobaczenia w następnym poście oraz miłego wieczorku ! ;* 
buziaki ;*

Perpetrator XX 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz